۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

فرماندار گناوه:

ظرفیت‌ها برای فعال کردن رشته قایقرانی در گناوه استفاده شود

ظرفیت‌ها برای فعال کردن رشته قایقرانی در گناوه استفاده شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه از ظرفیت ها و بسترهای موجود در این شهر با یک برنامه ریزی مناسب جهت فعال کردن رشته قایقرانی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه اظهار کرد: سه نقطه مهم متصل به دریا در شهر گناوه وجود دارد که می‌توان از هم اکنون با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب هم برای رشته قایقرانی و هم فراهم کردن مکان تفریحی و گردشگری اقدام کرد.

فرماندار گناوه بیان کرد: این شهر با دارا بودن سه آبراه دریایی از پتانسیل‌های بسیار مناسب برای سرمایه گذاری جهت رشته قایقرانی و تبدیل شدن به مکان تفریحی و گردشگری برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از این نقاط، خور در مسیر پل سردار شهید سلیمانی است که به دریا متصل می‌شود و این ظرفیت را دارد که تبدیل به یک نقطه مناسب برای رشته قایقرانی و گردشگری شود، گفت: از اداره ورزش و جوانان در خواست می‌شود با هماهنگی و همکاری شهرداری نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این نقطه از هم اکنون برنامه ریزی و اقدام کند.

صفری، خور کنونی و همچنین در آینده خور جدید طرح توسعه بندر را از دیگر نقاط مستعد برای فعال کردن رشته قایقرانی عنوان کرد.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم نگاه و توجه ویژه و خاصی به حوزه ورزش این شهرستان شد و در این زمینه تلاش شد که سهم بیشتری از بودجه به این حوزه اختصاص یافته و پروژه‌های خوبی به مرحله اجرا در آید.

ظرفیت‌ها برای فعال کردن رشته قایقرانی در گناوه استفاده شود

وی احداث زمین چمن مصنوعی بخصوص در روستاها را در این مدت چشمگیر دانست و گفت: روند احداث زمین چمن مصنوعی در سه سال دولت شهید رئیسی در مقایسه با دولت‌های قبل افزایش یافت بگونه ای که تعداد آنها برابری با ۱۵ سال دولت‌های قبل می‌کند.

فرماندار گناوه از رئیس اداره ورزش و جوانان خواست جهت رونق و پیشرفت ورزش این شهرستان یک اتاق فکر راه انداری کند و افزود: برگزاری مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سطح روستا با همکاری دهیاران و شوراها در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

صفری بیان داشت: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یکی از نیروی‌های این اداره را پیگیری تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی تعیین کند.

وی بر جدا بودن ورزشکاران زن و مرد در هنگام برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی تاکید کرد و اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان برای حضور ورزشکاران زن و مرد در برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی، مذهبی و نمازجمعه اهتمام جدی ورزد و برنامه ریزی کند.

کد خبر 6270183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha